Pagina's

vrijdag 5 september 2014

Randjes, randjes, randjes

Liet ik laatst een foto zien van mijn bijgewerkte randjes, was het dus een verkeerde foto, waar ik niet bijgewerkt was. Dus nu een foto van alle randjes, ook die afgelopen zaterdag op het blog kwamen. Kijk en geniet.



Bijgewerkt tot en met de randjes van zaterdag. Ik kreeg nogal wat reacties op de zijrand. Deze zit in de rand van het stof. Deze heb ik gekocht in een fourniturenzaak. Het is bedoeld om als rand aan andere stof te zetten, of misschien wel als brede kastrand. Wie weet. Ik vond de rand ook zo mooi. Bovendien was het stukken goedkoper dan de andere randenstof die ik her en der tegenkwam. En eigenlijk ook wel mooier. De rand is ingeweven. De Aïda-stof zelf is supersoepel en borduurt heerijk. Ik borduur trouwens met twee draadjes.



De hele lap. Ze is intussen veel te groot om helemaal op de foto te krijgen. Ik heb het geprobeerd, maar van details is dan niets meer te zien. Dus maar even zo.



En nog een foto van de randjes in hun doosje. Op deze manier bewaar ik de lap. Het doosje is stevig, dus er kan niets mee gebeuren. Bovendien is het waterdicht, wat ook wel eens handig is. Onderop ligt nog een schaartje en ook nog de kaartjes met borduurgaren. Ik gebruik twee kleuren en heb voor beide kleuren een aparte naald in gebruik. Zo kan ik gemakkelijk wisselen. Handig.





.


4 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel mooi! De kleuren lijken nu anders dan op de foto's in je vorige bericht...
    Fijn weekend, groetjes Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij word mooi, en mooi van kleur
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren gebruik je,ziet er prachtig uit. Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.