Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Op de grote stille heide.......

Afgelopen weekend had The Log Cabin open dagen. Helaas kon ik er niet naar toe. Ik ging nl. de andere kant op. Naar de Veluwe. Ik las wel dat Cis zaterdag nog wil gaan. Cis, laat even weten hoe laat. Dan kijk ik of ik ook kan komen. Zou leuk zijn.


DH is lid van een mercedes (oldtimer) club. En die club had haar jaarlijkse weekendje. Dit maal in Nunspeet op de Veluwe. Met een echt picknick op de grote stille heide. Hierboven zie je de auto's opstellen voor de fotoshoot op de heide. En meteen parkeren voor de picknick. Die met de grote lichten die er aankomt, is die van ons.


Nog eentje omdat het zo mooi is, die rij W123's met daarvoor de heide. Die gelukkig nog in bloei was. Deze is van zondag, toen het niet zo'n mooi weer was. Het regende wat en de zon kwam pas laat door. Jammer, anders hadden de kleuren van het scherm afgespat.

Het weekend was super. Ik heb nog gekeken of ik op de Veluwe niet naar een quiltwinkel kon. Volgens mij moeten er genoeg zijn. Maar helaas, we werden goed bezig gehouden. We hebben wel een ontzettend leuk weekend achter de rug, in een prachtige omgeving (waar we veel te weinig komen), met heel gezellige mensen. Het was heerlijk om al die Ster-vrienden weer te zien en te spreken. Want we wonen verspreid over het hele land en zien elkaar alleen op zo'n treffen.




.

4 opmerkingen:

  1. wat een heerlijk weekend moet het geweest zijn....en ook na een open dag mag je gelukkig nog lapjes kopen......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig is op 16 augustus in Nunspeet "The Stitchers Inn" geopend van Carmen. Zeker de moeite waard, maar wat ziet dat er mooi uit, als die old timers. Groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. foto's??? ik zie geen enkele foto!
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ria, je zou toch echt twee foto's moeten zien. Van auto's op de hei.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.