Pagina's

zaterdag 16 juni 2012

2013

Het is geen typefout. Er staat echt 2013. Alhoewel het jaar nog (net) niet half over is, wil ik je toch meenemen naar het volgend jaar. Ik vond op haar blog een superleuke kalender voor 2013. Met merklappen. Dus op naar dit Museum.


Als je de foto vergroot zie je zelfs wat de kalender kost. Ik ben nu dus druk aan het verzinnen welke reden er zou kunnen zijn om deze kalender cadeau te krijgen. Maar tot nu toe weet ik er geen.

Kijk trouwens even verder op de blog. Er staan zulke leuke dingen en links op. Ik werd meteen volger toen ik de blog ontdekte.






.

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk ! Ik heb twee weken gelden al een quiltkalender gekocht !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een reden te meer om deze zomer weer eens richting Zeeland te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk zo'n kalender, maar alleen gebruik ik nooit een kalender, behalve de verjaardagskalender:

    http://berthi.textile-collection.nl/2009/10/14/stoplappen-verj/

    Ik heb altijd een familie-agenda op de sidetable liggen zodat iedereen er afspraken in kan schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, zo'n kalender. Ik denk dat ik toch maar eens naar Zeeland moet....

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou er een voor jezelf kopen omdat je zo leuk bent..........

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.