Pagina's

woensdag 16 mei 2012

Woensdag verWendag

En dan is het weer woensdag, mijn vrije dag. En dit keer ook het begin van een superlang weekend. Morgen is Hemelvaartsdag en vrijdag hebben we ook vrij. Joepie!
Het is ook voor de laatste keer dat ik op woensdag mijn vrije dag heb. Volgende week ga ik weer lesgeven en dan wordt donderdag mijn vrije dag. Dus Donderdag-Doe-wat-voor-jezelf-dag dus.

Dus nu eerst een lekkere capuccino met wat lekkers er bij. Letten jullie ook even op het glas. We hebben onlangs een D*lce G*st* apparaat gekocht. En die maakt lekkere koffie, maar daar horen natuurlijk wel mooie koffieglazen bij. In plaats van mokken. En zeg nou zelf, je ziet de laagjes nu toch leuk door het glas, gezellig he?


Ik ga zo meteen jullie berichtjes lezen, en dan wat nieuwe berichtjes voor mijn blog plaatsen. Te beginnen met morgen, dan laat ik jullie mijn nieuwe speldenkussentje zien. Het is schattig geworden......




.

3 opmerkingen:

  1. O, wat lekker ik hou wel van elke dag zo`n verwendag. Maar zie ik nou goed zit de koffie nou aan de bovenkant?
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit
    Fijne Hemelvaartsdag groetjes Joke

    Kijk vandaag eens bij mij!!!!!!!!! 96

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.