Pagina's

zondag 6 mei 2012

En waar ben ik nu mee bezig?

Nou met deze stapel lapjes.


Heerlijk vrolijke kleurtjes, echte lentestofjes. Ze zaten onlangs in de stoffenclub-pakket van Jacqueline van The Log Cabin. Allen het creme met bloementakje komt uit mijn eigen verzameling.

Toen het pakketje op de deurmat viel, wist ik meteen dat ik er snel wat mee wilde doen. Ik werd helemaal vrolijk van die kleurtjes. Aangezien het nog niet af is, laat ik lekker nog niets zien. Alhoewel, vooruit een dingetje dan. Het is ook niet af, maar dan zie je al vast wat.


Mijn allereerste Log Cabin. En klein is het, let maar eens op de spelden die er rondom gestoken zijn. Vorig jaar in Veldhoven kocht ik een setje voorbedrukte log cabin-lapjes. Met de paper-piece methode kon je zo eenvoudig een priegel-log-cabin maken. En dit is mijn eerste resultaat. Gepriegel was het. Het eerste lapje kwam er verkeerd tegenaan, maar al doende leert men.

Mijn bedoeling is om er een sleutelhanger of tassenhanger van te maken. Op de achterkant wil ik mijn voorletter borduren. Of liever gezegd, die is al geborduurd. Kijk maar. Ook dat deed ik mijn rustige tijd.


Ik moet alleen nog even kijken welke is het leukste vind, of het beste (qua formaat) past. Welke vinden jullie het leukst???

De overige letters worden bij de lapjes op de eerste foto verwerkt. Oh, en als jullie nog wat leuke patronen van de letter B hebben, ik houd mij aanbevolen.


.

5 opmerkingen:

  1. Mooie lapjes en mooie letters. Ken je deze al?
    http://www.rainbowgallery.com/freechartdownloads.cfm?ID=11 Als het niet lukt mail me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken en je letters zien er allemaal prachtig uit. Jammer dat we elkaar niet getroffen hebben. misschien de volgende keer?.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooooi! En:


    https://www.google.ch/search?q=stickvorlagen+alphabet&hl=de&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=W5mmT6KRM5CdOti16ZUD&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CEUQ_AUoAQ&biw=1280&bih=909



    http://club-kreuzstich.com/+-ABCdaire-+


    http://club-kreuzstich.com/alle-Stickereien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke lapjes! En wat is die log cabin klein, erg schattig!
    Is dat de stoffenserie Ruby?

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.