Pagina's

zondag 11 december 2011

Cadeau

Het is al weer meer dan een maand geleden dat DH jarig was. Mijn ouders en broer en schoonzus hadden een heel leuk cadeautje bedracht voor de man die zegt alles al te hebben wat zijn hartje begeerd. Iedere keer als ik hem vraag wat hij nog kan gebruiken zegt hij "Ik heb alles al, want ik heb jou".

Nou kunnen we twisten of ik zijn eigendom ben. Ik laat het liever zo, want de uitspraak is me best dierbaar. Voor zijn verjaardag had hij van de zomer al wat in het vooruit gekregen. Dus maakt ik hem die pot met liefde, weten jullie nog?

Maar goed, mijn ouders/broer/schoonzus moesten dus nog wat verzinnen. En ik kon hen daar niet bij helpen. Ze bedachten om hem (eigenlijk ons) te verrassen met een dinerbon. Maar mijn moeder geeft nooit zo maar een bon. Daar 'doet' ze wat mee. Dus kreeg DH dit.


Of eigenlijk het mandje plus de bon. En dat alles professioneel sjiek ingepakt in doorzichtig plastic. Het zag er zo prachtig uit dat DH het niet open wilde maken. Dus de volgende dag hebben we het 'ontmanteld'. De bon is nog niet gebruikt, maar dat zal niet lang meer duren.

De groente in het mandje zijn intussen in de soep verdwenen. Het was een heerlijk soepje dat kun je je voorstellen. En het mandje, dat staat nog te pronken. Ik vind het een geweldig mandje om kleine borduurtjes of speldenkussentjes in te verzamelen. Dus eigenlijk heb ik het ingepikt.

De fles wijn op deze foto kregen we omdat we verkeerde inktcartridges voor de printer geleverd kregen. Toen we reclameerden, zat dit flesje bij de juiste cartridges. Lief he?

DH heeft dat niet in de gaten hoor. Gisteren vroeg hij aan mij, wat doet dit mandje in de keuken, waar komt dat vandaan? Hij hield me zijn mandje voor. ....



.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Birgitte,

    Wat een leuk mandje, en dat daar een lekker soep van gekomen is, geloof ik best, hhmm.

    En wat leuk van die fles wijn.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kado!! ;)
    En dat mandje...... ik snap je wel........!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Toevallig kreeg mijn DH voor bewezen diensten aan de buren ook een mandje gevuld met wijn en een dinerbon. Het mandje heb ik dus ook ingepikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als jij van hem bent:) dan is dat mandje ook van jou ! Ben beniewd waar julle gaan eten! knuffzzz..peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmmmmmm....een lekker soepie gaat er altijd wel in, onder het eten van dat lekkere soepje kun je verzinnen waar jullie willen eten:)))

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.