Pagina's

maandag 22 augustus 2011

D-day

Vanacht is D-Day. Mijn blog wordt omgezet door blogspot blogger.

Ik moest alles uit de zijbalken in een word-document opslaan Zij zouden voor de rest zorgen. Dus alle berichten en foto's en links en zo zouden mee moeten gaan. Ik zet meestal een serie berichten tegelijk klaar. Dus voor meerdere dagen. En ik heb er al een serie voor de komende week klaar staan. Hopenlijk gaan die ook allemaal mee, want die heb ik niet opgeslagen.

Spannend, want ik hoor allerlei verhalen dat het niet goed gaat. En natuurlijk weinig verhalen dat het wél goed gaat. Zo zijn wij dan ook weer wel. Dus afwachten wat het vanacht gaat doen.

Morgen sta ik extra vroeg op om te checken of alles goed gegaan is.
.

10 opmerkingen:

  1. Oei bij blogger ook al ?
    Deze nacht ook veranderingen bij weblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar de verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes en sterkte met de verhuizing; ik hoop van harte dat alles op rolletjes gaat verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook al. Wij weloggers moeten er ook aan geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, succes dan maar...... Het lijkt me niks......
    Ik denk aan je, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar heb je dat gezien dan ? ik las ets over weblog en verhuizen, maar dat is geen onderdeel van blogger.
    ik heb er ook geen mail van ontvangen.

    Voor de zekerheid maak ik wel een kopie van mijn blog.
    spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heb je niet toevallig een keer een proefblog aangemaakt bij weblog en dat je het nu door elkaar haalt. Want het is zover bekend alleen weblog die gaat migreren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je daar bericht van gehad? Volgens mij is het alleen bij weblog, tenminste dat hoop ik dan maar..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waarom ga je verhuizen? het is toch gezellig hier:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. alles goed verlopen van de verhuis ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.