Pagina's

dinsdag 28 juni 2011

Gewonnen!

Drukte op mijn werk zorgde er voor dat ik lang niets heb laten horen. Oh, ik ben gewoon hard aan vakantie toe. Gelukkig is dat maar 1,5 week weg.

Afgelopen week heb ik de give-away gewonnen bij Kralenqueen. Een setje kralen om zelf een mooie ketting van te maken.


Uiteraard kon ik niet wachten om te beginnen. En dit is het resultaat. De ketting is een lang koord met geregen kralen. Je slaat het om je nek en legt er een knoop in. Zoals bij een sjaal.


Dit is er nog van over. Eigenlijk moet er aan de uiteinden een kettel-staafje met een paar kralen. Maar ik had niet gezien dat het gat in de kralen veel te groot was voor het staafje. De kralen blijven er niet op zitten. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen, misschien de kralen aan een draad?


Of misschien maak ik een slotje aan de ketting. Dan kan ik hem superlang dragen, maar ook twee keer omgeslagen tot een vollere korte ketting. Ik zie wel. 
.

4 opmerkingen:

  1. een dikke prficiat en gelukkig heb je wél tijd gehad om die prachtige ketting te maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er prachtig uit Birgitte, een nieuwe hobby is geboren? groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje heb je gekregen..Dat is nog eens boffen. Het is een mooie ketting geworden. En dan is het bijna vakantie voor jou.......pff ik ben er ook aan toe maar ik moet nog 6 weken, hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal vergeten om te kijken wat je van de kraaltjes gemaakt had !! ( hier zijn we dus ook toe aan vakantie :-) ) Maar ik vind hem heel leuk geworden hoor !
    geniet straks of nu inmiddels al van je ververdiende vakantie.

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.