Pagina's

zaterdag 28 mei 2011

Feestweek

Afgelopen week was het feestweek op de school waar ik werk. Althans de dependance, waar ik eens in de week kom. De school estond 50 jaar en dat werd gevierd. De hele week was er geen les, maar was er vanalles te doen voor de leerlingen. Diverse workshops en allerlei feesten.

Keigezellige school daar, leuk team. Dat moet dus wel een goede feestweek geven. En ja hoor, dat was het.

Donderdag he ik samen met een collega en een klas loemstukjes gemaakt. Om de diverse feesten aan te kleden. Het thema was Flower Power. Ik leerde meteen dat het in elgië Power Flower was. Grappig.
Men had edacht om echte loemen te verwerken, maar dat vond ik helemaal niet leuk. En ook niet Flower Powerig. Uiteindelijk heen we van crepepapier echte Flower Power loemen gemaakt. Ook de jongens hadden er plezier in. Deze loemen heen we met echt groen in allerlei stukjes verwerkt.

De leerlingen waren erg creatief. Diverse soorten loemen werden ontworpen. Een aantal jongens ging aan de slag met ander materiaal en maakten prachtige stukken voor aan de muur. Helaas he ik daar geen foto van.

De loemen elandden overal in en op. Ook in het haar. Kijk maar. Ziet het er niet geweldig uit! Ik he genoten van de ochtend, de leerlingen ook.

.

4 opmerkingen:

  1. vrolijeke boel bij jullie en ik zou graag nog een foto van de jongensstukken zien:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferme bloemen ! Mooie stukjes ermee gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al eerder op dit bericht gereageerd, maar hij is niet geplaatst! Een hele leuke lerares ben jij denk ik, en wat een mooie bloemen hebben de kinderen gemaakt!!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n feestweek! Nu ben ik zeer benieuwd of jij Thijmen les hebt gegeven op de basisschool (Hertog Reinoudschool) of op het Valuascollege! Bij de naam Birgitte gaat er bij Thijmen nog geen belletje rinkelen.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.