Pagina's

dinsdag 18 januari 2011

Gele lapjes

Marion had een give-away op haar blog. En ik won een van de prijzen. Joepie. Het waren een paar gele lapjes. Geel vind ik een moeilijke kleur, maar wel heel erg mooi en vrolijk. Dus ik was heel benieuwd. En ze vallen helemaal in de smaak. Kijk maar.




Ze had er ook nog een Pebble van John James bijgedaan. Laat dat nou net heel erg fijne naalden zijn. Ik had er al een, maar deze naalden zijn altijd welkom bij mij. Dank je wel Marion.


En om het helemaal af te maken schreef ze haar berichtje voor mij in een schattige kaartje. Een quilt met precies mijn kleuren. Ik houd nl. van natuurtinten. Het is een quilt met de titel 'Schitterende bloem' van Lya Geven-boere. Wat een fijne verrassing. Dank je wel Marion, ik ben er erg blij mee.




Oh ja, en dan nog een stukje van mijn adres, voor de verjaarskaartjes in mijn  give-away. De postcode begint met de cijfers:

(foto verwijderd)


Dus zoek maar eens op in welke plaats ik dan woon.
.

4 opmerkingen:

  1. proficiat! wat een mooie spulletjes. ben benieuwd wat je gaat maken? lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom hier zomaar langs via via.....
    Moet je site nog gaan lezen.
    Maar de postcode vraag vind ik erg leuk hou van puzzels.
    Je provincie is Limburg.
    En ik denk in de woonplaats Sevenum.
    Als dat zo is...ben ik wel eens bij je in je woonplaats op vakantie geweest.
    Mooie omgeving zou zo weer willen, maar het is voor ons helaas onbetaalbaar geworden.
    Nou ben benieuwd.

    Groetjes Maria

    ps, ga je site nog doorlezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mooie prijs: leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lapjes.

    Ja geel is mooi maar lastig om mee te werken.

    Die toast kunst, hoe komen ze er op !!

    MM

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.