Pagina's

woensdag 1 december 2010

One Flower Wednesday

Het is al weer de eerste dag van een nieuwe maand, wat gaat de tijd toch snel. Het duurt niet lang meer voor er weer een jaar om is.


Maar het is ook woensdag, dus tijd voor de hexjes. Het hexje hiervoor laat duidelijk zien van welke stofjes ik ze maak: Pure van Moda.
Het is lang geleden dat ik een update gegeven heb, en er is toch wel enige vooruitgang te zien. Kijk maar.



Dit is een foto van de hexjes die nu nog los in het hexendoosje liggen. Want ik en ook al begonnen met het aan elkaar zetten van de hexjes. Daar willen jullie natuurlijk ook een foto van zien. Dus hier is ie.

Om deze grote hex komen nog zeker twee ringen. Ik denk dat ie dan groot genoeg is om een tafelkleedje van te maken. Uiteraard met een flinke rand en zo. Ik wil er een zeskantig kleed van maken, om zo eer te doen aan de hexjes zelf. Wat vinden jullie?

En omdat ze zo leuk zijn nog een fotootje van een enkel hexje in haar volle glorie.
.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Brigitte, ik vind de kleurencombinatie zo mooi! . Ik weet niet of een zeskantig kleed eer doet aan de hexjes. Misschien is een vierkant wel optisch mooier!. Ben benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig gemaakt en een zeskant lijkt me heel apart! lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie stof is dit toch. Je hebt weer mooie hexjes. Ik heb mijn kersthexagonnetje als 6-kant verwerkt en het staat erg leuk op de tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heel mooie hexe-bloempjes!! En die kleuren!!! Geweldig!
    Ik zou hem zeker zeshoekig maken; staat vast heel mooi!
    Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.