Pagina's

zondag 28 november 2010

Kerst

Ik weet het Sinterklaas is amper in het land en ik vertel over Kerst. Maar als je wat leuke (zelfgemaakte) kerstversieringen wilt, moet je eenmaal vroeg starten, dus. . .

Op de site van Solo.brode kon je je inschrijven voor een borduursal. De patronen op die site zijn prachtig en vaak in cirkelvorm. Zo ook deze. Kijk maar dit heb ik er van gemaakt.
Iedereen borduurt het waarschijnlijk in rood. Ikke dus niet, ik heb lichtgroen gekozen. Het is DMC kleur 907. Die gebruik ik ook voor de Flowers bom. Ik vind het net wat aparter en vrolijker.

Ik had edacht dat ik het op een rode deksel van zo'n houten kist zou maken. Maar het is ietsepiets groter dan ik dacht. Het wordt zo'n 50 cm. in  doorsnee. Heeft iemand een origineel idee wat ik er mee kan doen?
.

3 opmerkingen:

  1. van de kleuren ben ik echt gecharmeerd! en wat een leuk patroontje. vóór volgende kerst wil ik ook leren borduren en wat moois maken.
    geen idee wat je met het borduurwerk kunt doen, zou zeggen kijk eens bij action voor mooie dozen op maat? lieve groet en tot.....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerk. Je bent niet de enige die aan kerst denkt. Ik ben vandaag begonnen om mijn kerstquilts op te hangen. Volgende week de kerstversieringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What about a wallhanging with Christmas fabrics all around?
    I'm following your blog.
    Hugs from Brazil
    Ivani

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.