Pagina's

zondag 28 november 2010

Foutje

Mijn laatst gepubliceerde blogje was gedateerd 3 december. Antje vroeg al hoe dat kon. Eigenlijk was het een foutje. Ik maak mijn blogjes meestal op voorhand, en dan meestal een stel tegelijk. Zo ook zaterdag. Het verhaal over de stof van Laura Ashley was bedoeld  voor 3 december. Maar ik vergat dit ook als datum mee te geven. Resultaat, het werd meteen gepubliceerd met als datum die zaterdag.

Ik wilde het nog verbeteren en veranderde de datum alsnog. Met als resultaat dat het nog steeds gepubliceerd is, maar nu met de datum 3 december erboven.

Och ja, het was zo lang geleden dat jullie wat van mij gehoord hadden, dat ik besloot het gewoon te late staan. Dus op zaterdag eigenlijk 2 berichtjes, ook niet erg.

Dit berichtje is ook een extra berichtje. En dat geeft mij meteen de gelegenheid om jullie te bedanken. Het is erg leuk om te horen dat ik gemist werd. Dankjewel.
.

2 opmerkingen:

  1. Hoe we van je horen is niet belangrijk, als we maar van je horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met Anita eens..... ;))) .....!!
    Geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.