Pagina's

vrijdag 29 oktober 2010

Hartjes

De titel van dit berichtje is hartjes, maar daarmee bedoel ik niet hartvormige dingen zoals mijn herfsthart van een paar berichtjes terug. Ook niet de harten van mensen. Maar hartjes van bloemetjes.

Ik vroeg van de week aan jullie hoe ik mijn Pure hexjes in het tafelkleed zou verwerken: bloemetjes of kriskras door elkaar. Hartelijk dank voor jullie reacties, op welke manier dan ook. Uiteraard heb ik DH ook gevraagd wat hij het leukste vond. Hij zal er straks ook naar 'moeten' kijken. En hij vond bloemetjes het leukste, dan kwamen de stofjes wat sterker uit. En daar heeft hij ook weer gelijk in. Dus het worden bloemetjes. Hoe die bloemetjes tot een tafelkleed gecomponeerd moeten worden, daar ga ik me nog over buiten.

Maar ik wil jullie raad vragen voor het volgende. De stofjes die ik gebruik zijn die uit de serie Pure. En nou vond ik het wel leuk om minimaal een keer het woord Pure (dat op een paar van die stofjes staat) in een van de hartjes van de bloemetjes terug te laten komen. Nou is het me gelukt om twee keer het woordje 'pure' net in het midden van een hexjes uit te laten komen. Maar twijfelkont Bietje weet weer niet welke ze het leukste vind. Dus vraag ik opnieuw jullie mening.


Bij de eerste staat het woord echt mooi in het midden, maar bij de tweede is het woord groter. Dus kiezen maar.
.

17 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de 2e optie kiezen, komt het zo uit dat optie 1 een keer voorkomt dan is dat ook niet erg.
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ALLE TWEE EVEN LEUK, en er niet om twijfelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet twijfelen, ze kunnen alle 2 hoor!!!
    Hier ligt ook een twijfelkont die soms ook zo kan dubben van wat te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei geweldig leuk en ik zou ze gemengd gebruiken.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allebei leuk. Ik houdt wel van afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben het helemaal met Wendy B eens:Gewoon lekker door elkaar gebruiken en niet twijfelen.
    enne....dank je wel voor je leuke reactie op je blog!!!! bloos bloos. lieve groet en tot....Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Brigitte, Ik draag maar 1 hoedje zelf, de rest is voor de expositie volgend jaar.
    Zal donderdag nog een bolhoedje maken, dan komt PeeBee hier vilten.
    Lieve groet en tot...Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou ze beide gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze allebei mooi, gewoon beide doen. Mooie stoffen zijn dit toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allebei gebruiken!
    Ze zijn leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie blommen!
    ik zou zelf voor de tweede versie gaan, die vind ik wat krachtiger. maar je, volgens mij kun je toch gewoon het beste je gevoel volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve meid, ze kunnen er toch ook allebei wel in?? Zou ik doen; het zijn alletwee van die schatjes......! :)))
    Lekker genieten, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik zou ze allebei gebruiken Brigitte...wat een prachtige stofjes allebei...zoals je ze nu gemaakt hebt ziet het er al heel mooi uit!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kan je ze niet alletwee gebruiken? Ik vind ze allebei even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gewoon alles gebruiken zoals het uitkomt, het oog vult nl automatisch ontbrekende tekst aan. Enig stof trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lovely hexi block...i missed visiting your blog while i was travelling

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Brigitte!
    Goed idee met die takken in de vaas, zal er morgen meteen naar op zoek gaan. Lieve groet en tot....Riet

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.