Pagina's

vrijdag 26 februari 2010

Bijkletsen

Ik heb nog heel wat bij te praten en goed te maken. Allereerst de foto van de garens die ik gebruikte voor de Giga-granny. Ja, je leest het goed gebruikte. Hij is inmiddels af en licht in de buurt van de bank. Superwarm en heerlijk om 's avonds onder te kruipen. De afmetingen zijn 1,80 meter bij 1,80 meter soepel en warme Granny.

De kleuren van de Granny vloeken behoorlijk met onze bank en de deken die er al op ligt. Maar hij is wel superwarm en voelt heerlijk aan. We moeten nog een keer een nieuwe bank kopen, dus passen we de kleur van de bank gewoon aan die van de Giga-Granny aan. . . .
Dan dus de foto van de garens en een close-upje er van.

Het etiket heb ik extra van dichtbij laten zien. Op de linkerfoto zie je nog de prijs € 0,99 per bol, geen geld. En op de rechterfoto zie je dat je haaknaald 4-5 kunt gebruiken. Dus het schiet lekker op, je hebt zo een flinke deken.

Ik had nog een restje garen over en besloot een klein kleedje voor in mijn dienblaadje op de tafel te maken. Dit is het geworden, gehaakt in een klein half uurtje.


En hebben jullie mijn kip al eens gezien? Via e-bay bestelde ik deze kip in Engeland. Gezellig ding en zag er nog pico-bello uit. Ik heb al eens gekeken of ik er een patroon van kan maken om het in andere kleuren na te maken. Maar daar moet ik nog eens rustig voor gaan zitten.


Ik vond de kip echt wat voor deze tijd, nu we weer hard naar Pasen toe gaan. Oh, en kunnen jullie nog eens naar het vorige mailtje kijken en de twee foto's vergelijken. Ik wil zo graag hopen dat het beide van mijn overgrootmoeder is, maar ik ben bang dat ik bevooroordeeld ben. Ik wil graag jullie onafhankelijke kijk hierop. Is het dezelfde vrouw? Kan dat? Er zouden dan zo'n 10-15 jaar tussen de twee foto's inzitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.