Pagina's

maandag 18 januari 2010

BOM Under the Sea, update 1

Hebben jullie gezien dat Daantje leuke lapjes weggeeft? Als je ook een gokje wilt wagen, moet je hier kijken.
Mijn Under the Sea is nu ingekleurd. Ik heb besloten om ze met kleurpotloden in te kleuren. En als dit niet goed genoeg is, dan kan ik nog altijd een nieuwe maken met crayons. Ofwel wasco's zoals wij ze noemen.



Gisteren ben ik ook begonnen met stitchen. Borduren dat heb ik in mijn leven al veel gedaan, maar een stitchery nog nooit. Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar ook niet ontevreden. Mijn steekjes wisselen nog te veel van grootte. Een close-up laat dat genadeloos zien natuurlijk. Toch ben ik zo eerlijk om een close-upje te laten zien.

En de Franse knoopjes wisselen veel te veel van kwaliteit. Soms gaan ze spontaan goed. Maar bij de volgende gaat het helemaal mis, trek ik die gewoon door. En wat ik nou precies verkeerd doe. . . Geen idee. Maar oordeel zelf maar. (maar liever niet te hard)
Oeps, ik zie nou dat de knoopjes nog niet op de foto staan. Die houden jullie nog te goed dan.

1 opmerking:

  1. die franse knoopjes van mij willen ook niet altijd zoals ik wil,maar goed oefenen, dan komt het wel goed toch?Ik vind je steekjes netjes hoor!!!Ben benieuwd hoe je blok er uitziet als het klaar is. Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.