Pagina's

zondag 31 januari 2010

Nieuw uiterlijk

Deze zondagmorgen heb ik gebruikt om mijn blog eens een fris uiterlijk te geven. Ik was meteen helemaal weg van het kersenmotiefje. Ook echte kersen zijn erg lekker. Ik zou best een kersenboom in onze tuin willen, maar dan is er bijna geen licht meer in huis, dus helaas . . .

Hieronder wat extra kersenafbeeldingen, om jullie lekker te maken.

This sondaymorning I used to freshen up my blog. I was in love at this cherrymotive right away. Real cherries too are very jummy. I would like a cherrytree in our garden, but it would take away the light in our house, so . . .

Here, some extra pictures of cherries, just to get you in the mood.



De Quiltkoffer heeft nu ook een webwinkel. En om dat te vieren is er een schattige give-away. Schattige stofjes uit de eigen webwinkel.

The Quiltkoffer has a now webshop too. To celebrate this, they have a give-away. Adorable fabric from the own shop.

3 opmerkingen:

  1. Leuk geworden je blog!! Wat een schatjes de gehaakte kersen! Ach en het duurt nog zo lang om die heerlijke grote sappige kersen te kunnen kopen! Kom ik gewoon bij jou langs om te genieten hihi! Mooie avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kersjes overal!! Heel schattig! En dat borduurwerkje van die kersjes is ook al zo super!
    Leuk dat je mijn blog kwam bezoeken; ik moet altijd even verkennen wie dat dan is, he....... ;)).. En je maakt echt heel mooie dingen!!
    Fijne dag nog (in de sneeuw...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kersenplaatjes. Vooral die glazen schaal met kersen. Da's namelijk een foto van mijn weblog..... Zie hier: http://jora.punt.nl/index.php?r=1&id=481283&tbl_archief=0#481283
    Jammer voor je dat je geen plaats in je tuin hebt voor een kersenboom, want het is erg leuk om zelf te kunnen "oogsten".

    groetjes, Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.