Pagina's

zondag 31 januari 2010

Lapjes - Fabric

Hoe ziet een hele berg gekregen lapjes er uit? Nou gewoon zo.
How does a lot of given fabric look? Well, so.
Excuses, de foto's zijn niet al te scherp. Maar het is een hele stoel vol. Natuurlijk heb ik ze netjes opgevouwen en op kleur gesorteerd. En dan ziet het er al heel wat netter uit.
My excuses, the pictures aren't to scharp. But it's a whole chair full. Of course I folded them neatly and I sorted the colours. And then it looks much better.


Dus de bruine bij elkaar - de rode - de blauwe en het restant
So all brownies together - the red ones - the blue ones and the leftovers

Ik hoef natuurlijk niet te vertellen dat ik heel blij ben met deze grote zak stofjes. Ook al zitten er heel veel blauwe in (wat niet mijn favo-kleur is). Een beetje blauw vind ik overigens wel mooi.
Alle nette stapeltjes bij elkaar zien er dan zo uit.

I don't have to tell you that I am very happy with this big bag fabric. Even if a lot are blue (which is not my favourite colour). But a bit blue is beautiful anyway.
All the fabric neatly folded looks like this.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.