Pagina's

woensdag 20 januari 2010

Granny Woensdag



Het is weer tijd voor een update van mijn Grannys. Eigenlijk haak ik alleen voor de TV. Nou dan heb ik afgelopen week blijkbaar veel TV gekeken, want de oogst is groot. Maar liefst 26 Grannys, en dan ook nog een grote Granny en 3 kleintjes. In totaal heb ik nu 68 gewone Grannys gehaakt, 4 grote en 11 kleintjes.




Links zie je de nieuwe oogst. Ik ben met 3 nieuwe kleuren begonnen deze week: zachtgeel, ijsblauw en terra. Vooral de gele vond ik erg fijn om te haken, zo'n mooie zachte kleur. De terra en ijsblauwe kleur (op de foto links van de gele) passen daar geweldig bij.
Eerst gebruikte ik een mandje om ze te verzamelen, maar die werd te klein. In dat mandje moet namelijk ook de bolletjes waar ik mee bezig ben opgeborgen worden. En met al die Grannys paste het niet meer. Bij de Action kwam ik een tweetal koffertjes tegen. Ze leken wel gepatcht. Ik vond ze geweldig. Op de rechterfoto zie je het grootste koffertje gevuld met de Grannys. Maar dat is nu al weer te klein. . . . Zal ik weer op zoek moeten gaan voor een nieuwe bewaarplek. Misschien toch in een plastic zak of gewone doos. . . .

Hieronder nog een afbeelding van het diagram uit Excel. Ik vind dat een geweldig programma. Het kan op een eenvoudige wijze veel in beeld brengen, dus ook hoe hard ik afgelopen week gewerkt heb aan de Grannys. Omdat ik zo trots ben op mijn eigen harde werken, zet ik de afbeelding extra groot. Hihihi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.