Pagina's

vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig en gezond 2010

Vanaf deze plek wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2010.

Onze oudjaarsdag werd ietsjes anders dan verwacht. De bedoeling was om samen met vrienden oud en nieuw te vieren, en alle kinderen mochten mee. Een vriendin had onlangs een ronde leeftijd bereikt en stelde haar huis ter beschikking om oudjaar en meteen haar verjaardag te vieren. Als cadeau werd iedereen gevraagd om hapjes mee te nemen. Ik had 2 soorten hapjes gemaakt. Monchou/ham rolletjes en Zalm/roomkaaswraps. Mooi op drie borden opgestapeld en in huishoudfolie gedraaid. Strik er om heen en klaar was mijn cadeau.

Maar ik had afgelopen woensdag al migraine en dat was op oudjaarsdag bijna over. Toen maakte ik de fout om toch oliebollen te eten. Ze roken zo lekker. . .

Maar ja, daarna voelde ik me steeds minder feestelijk worden. En uiteindelijk hebben we besloten om niet naar onze vrienden te gaan, maar lekker thuis te blijven. Ik zou helemaal geen gezellig gezelschap zijn en me beroerd voelen. Jammer.

Nu hebben we samen op de bank een paar Pink Panther films gekeken. En natuurlijk afgeteld en op straat naar het vuurwerk gekeken. Het was overigens de eerste keer dat we oudjaar thuis vierden in dit huis. Tot nu toe deden we dat altijd met onze vrienden samen. Maar thuis was net zo leuk en net zo rustig. En de hapjes...
... die eten we nu lekker zelf op.

1 opmerking:

  1. Nou da's ook pech hebben...nou ja, je hebt er wel een fijne avond van gemaakt, achteraf gezien viel het nog mee gelukkig! Vanaf hier ook nog: een heel gelukkig nieuwjaar Birgitte met al je dierbaren!

    BeantwoordenVerwijderen

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.