Pagina's

maandag 28 december 2009

Kerstmis 2009

Onze kerstdagen waren vrij rustig. Lekker met z'n tweetjes. Pas op zondag, 3e kerstdag gingen we naar mijn ouders. Ik besefte toen pas goed, hoe goed we het eigenlijk hebben. Als je op haar blog leest dat haar zoon in het ziekenhuis ligt, en dat men nog niet precies weet wat er aan de hand is, maar dat het wel serieus is, dan wordt je toch heel tevreden met het leventje dat je zelf hebt. Het is goed te zien dat veel mensen nog de kerstgedachte koesteren door hun gedachten en kracht naar dit gezin te sturen, net zoals ik dat probeerde. Sommigen door een (virtueel) kaarsje op te steken, anderen door gewoon stil te staan bij het feit dat anderen het wellicht minder goed hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love messages, thank you very much for your reply. I am very sorry that I had to put the Word-verification on. I got too much spam-reactions. If you despite this extra thing respond, I will be extra grateful.

I houd van jullie reacties. Helaas heb ik de woord-verificatie aan moeten zetten. Er kwamen te veel spam-berichten binnen. Dus als je ondanks dat tóch reageert, ben ik je extra dankbaar.